reklama

Slávik 2010

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Slovenska (c)hudodná scéna je fakt strašná bieda.

Pozerám Slávika 2010 a na tej načančanej Grupama scéne v Starej tržnici sa strieda jedna hviezda za druhou. Nejaká akože blondína čo prehrala stávku si odhopkala svoj tuc tuc vypalovák. Dozvedám sa že je to Kristína. Potom vyhlasovanie skupiny roka. Čakám že aké prekvapko nám tento rok hlasujúci pripravili ale nič nové pod slnkom. Desmod ako skupina roka... uznávam, koncertujú s geriatrikmi z Nazareth, majú pesničku vo zvučke paneláku, tak to treba patrične ohodnotiť. Ale preboha živého strieborného čvirika dostane ELAAAAN? Pýtam za čo? ...za čo ľudia, za čo??!! Ešte že Baláž bol pri ďakovačke stručný aj keď neskutočne trápny. "Ďakujem Slávikovi za Slávika" - strih medzi divákov na Jara Slávika ako sa v kŕčuje na tejto perle ducha.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No nič, program beží ďalej a na playback si zaspieval aj Rišo Muller. Doriti, prečo musí byť všetko na playback? Tvárime sa profesionálne ale ideme na istotu - spravíme to na playback. To akoby som v reštike dostal vifonku v bosniaku, bleee :( ...ešte dobre že dali aj dym na scénu. Bez toho by to nebolo to správne trianglovské klišé.

reklama:

ja som malá vianočka, červené mám líčka... bukakeee vianoceee... milaaaačku, ja ťa budem kolembať

Aaaa, a už sme opäť vo vysielaní a sledujeme neviazaný a nepripravený rozhovor moderátorov. Počúvame narážky na talentové súťaže, imitovanie vtáčikov... jeeej a hlavne zaujaté tváričky hostí v publiku... tlieskam, tlieskam, tlieskam...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nominácie na speváčku roka. Ťažko by som si vyberal. Ja osobne tipujem na zlato J. Kirschner alebo Tinu. Lenže slovenské publikum je neúprosné a asi to vyhrá Kristína. Veď jej Stromy z Horehronka ešte teraz rezonujú v ušiach ľudí. Nechajme sa prekvapiť, po Desmode sa dozvieme pravdu. ...radšej vypínam zvuk. ...ale stále vidím tu bravčovú hlavu. Bez zvuku to má však svoje neopakovateľné čaro.

Hm, robia mi v tom troška chaos. Tak teraz pre istotu skokan roka. Good Fancy (dúfam, že som to dobre napísal). Žeby nový vietor britpopovskeho typu? hm...

...a už Kuly úprimne a od srdca odpovedá Were na jej zvedavé otázky v zákulisí. Ozaj, dá sa ešte stále tešiť zo Slávika keď je to už po x-ty krát? Verím Kulimu že je to úprimné. Aj keď celkom nechápem načo sú dobré tieto rozhovory. Nejako spomaľujú celý program. Smotánka s Werou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jeeej, Juraj Mokrý. Ako dlho som ho nevidel a vôbec mi nechýbal. Ešte že je taký vtipný a originálny. Jeho hatlanina angličtiny ma vie vždy dostať do kolien. Aj dnes som už na kolenách ...a modlím sa aby to už skončilo.

...a vyšiel mi tip.(skoro) údajná Jana K. :)...škoda že len bronz :(

aaa, pomáhajbo!!! Žeby svetlý moment prenosu? Tina je strieborná. Asi to bude tak ako som písal vyššie. Fuuuh, nie... Zuzanka S., opäť po šiesty krát

Nestarnúca stálica na pódiu. Kapela Elán. Jožko si hviezda!! ...jak hovado! Ozaj kedy bude ďalší posledný koncert? Vybavím si akreditáciu na fotenie, lebo posledný musím mať nafotený. Inak pekne spievajú, pekne... len tie trúby im tam chýbajú... či?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

reklama:

ja som malá vianočka, červené mám líčka... bukakeee vianoceee... milaaaačku, ja ťa budem kolembať

Spevák roka: Cmoro, Halo Pabera, Richard Muller, Patres a.k.a. Rytmus, Mekky (nie mäkký) - tipujte priatelia.

Ach jaj, preveliká škoda že na (half)playback. A.M.O. & Banana band ...Milan, minule sme sa stretli v Auparku (tiež neviem čo som tam robil....jaj, bol som v kine, tak preto).

Veľký rešpekt, Smatanova si vie za pol hodinu spraviť fasádu – rozumej make-up. To by som vedel aj ja -teda to čo mala na tvári. Inak vypadá v tom outfite ako Dany Filth.

Rádioslávik. To je kategória čisto len rádia Expres? Alebo ako tomu mám rozumieť. Toto dopravné rádio s nízkym rozpočtom, čo hrá z troch cédečiek by si mohlo aspoň moderátorov poriadnych vybrať. Ten chlapec tak nudil všetkých v sále... hlavne pani markízu riaditeľky.

Hehe... milí poslucháči, zahráme si novinku od Kristíny. Najkrajšie stromy sú na Horehoroní...

Konečne sa dostávame ku spevákom roka. Ale tuším vidím dvojmo (nejaké blonďavé dvojičky odovzdávajú cenu) a zle počujem, bronzový Mekky a jeho „človeče, úžasné, zase som tu, je to možneeee?“ Z tohto sa už aj mŕtvy chrobák musí v hrobe obracať.

Striebro: Cmoro. Prekvapený že je druhý. Stáva sa...

Gold čvirik: Müller. Snáď už sa konečne dostane z tých sračiek.

Ine kafé sa dali po nejakej dlhej dobe znova dokopy. Žeby vyschli zdroje? Ťažko povedať či je to len z čistého kalkulu alebo pre radosť fanúšikov. Fanúšikov majú stále ozaj veľa. Zažil som koncert na topfeste a veru bol riadny nátresk pred pódiom. Tuším aj nejaké odpadnuté babenky tam záchranári kriesili. Jo... a na videoklip „mojich najlepších 15 rokov“ som požičiaval svoj fisheye objektív. Ale to len tak na okraj, aby reč nestála, pokiaľ chlapci „hrajú“.

reklama:

ja som malá vianočka, červené mám líčka... bukakeee vianoceee... milaaaačku, ja ťa budem kolembať

...a keď už je úplne zúfalo, tak pobaví aj Wera za klavírom a Tuma ako operný spevák. Ale prečo stále tie stromy z Horehronka spomínajú? Musím sa tam raz pozrieť čo za skvosty to tam rastú. ...no fakt, to sa nedá...

Hit roka: Cmoro, Desmod, Kristína (bože dobrý už dosť!!!), Smatanka (ďalší hit zo zvučky), Tina a Rytmus (to sa fakt nedá)

Jaaaj, a ďalší smotánkovský rozhovor. Neviem, no mám z toho pocit, že Wera je viac vypatlaná ako Rišo z tých práškov čo stále berie. Otázky typu "a čo budeš robiť po prenose?" Toto má z vlastnej hlavy alebo to mala napísané v scenári? No hlavne že sme natiahli troška čas.

Web roka: www.zuzanasmatanova.sk ... teda podľa užívateľov azetu.

...a pôjdem fotiť aj na Smatanku. Chystá turné a hodí sa mi trocha zmena po tých všetkých metaloch čo som za posledne obdobie zažil. Počul som dnes v rádiu, že vraj bude hrať aj na bubnoch. Tak už len kvôli tomu tam pôjdem.

„Prosím vás priatelia, berte to ako čistú recesiu“ (Cmoro rapuje a Smatanka robí beatbox)....neboj Cmoro, od kedy si bol hviezda superstar, to tak beriem

Žrebovanie diváckej súťaže. Weru vyhnali von (asi za trest, za tie blbé reči) a stojí pred tržnicou pri nejakom fáre. A to by bol goool, keby som vyhral to auto. Tuším som aj v slabej chvíli ten kupón vypĺňal a odoslal :D ...ale nie som zo správneho mesta. Lebo vyhral niekto z Košíc... ta ňe?

Poriadne a natvrd(l)o, tak ako to majú v Novom Čase radi. – Kristína a Horehronie. Je.al to pes takéto hity!

Kamil, ty šuchtavý senil. Gemer, Zemplín... daj niečo o kapustných hlavách ze Stupavy!

A zlata kategória „Zlatý Slávik“ že uuuplne najvaaac hlasov od ľudí. Odovzdáva Martin Chodúr pre Zuzanu S. ...ale už je to nuda. Fakt je tu tak málo interprétov čo by si to zaslúžili?

Ale tak dobre, no.... doprajme im to. Makajú na sebe, robia čo ich baví. Nemôžu za to, že ľudia nemajú vkus.

Ďakujeme vám za pozornosť priatelia, tešíme sa na vás opäť o rok. Opäť nudne bez škandálov a cukríkovo načančaní.


(text je subjektívnym názorom autora)

Peter Blahák

Peter Blahák

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

fotograf amater Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu